Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.08.2009 01:06 - мечта
Автор: rinoar Категория: Поезия   
Прочетен: 1037 Коментари: 2 Гласове:
4

Последна промяна: 04.10.2009 14:48


Планирах днес да те убия...

Намерих подходящ момент.

Ръка протегнах вена да открия,

Но нечий  поглед  взря се вътре в мен.

 

Черти така познати и далечни

Очи подпухнали от съхнещи сълзи

И образът отсрещен погледна ме и рече-

„Стрелката там, момче,  сега за теб пълзи.

 

Остават ти едва... 16 мига,

В които трябва бързо да решиш

Но виж, стрелката, пъргава е - бързо стига

И намаш право тука да грешиш!”

 

Усмихнах се: „Аз няма друго да измисля,

Решението взех го вече днес

Сърцето си аз искам да пречистя,

Живота пропилях , ще сложа сам конец!”

 

Стрелката в миг пробяга три отсека

И спря на се на Рождения ми ден,

Пак бях на три, усмихнат,  влюбен леко

В съседското момиче седнало до мен.

 

Ръката потрепера стиснала бръснача:

„Това е минало забравено  от мен

Сега съм сам, изгубен съм във здрача

И самотата взела  ме е във плен.”

 

Стрелката не се спря, направи пак три карчки,

И ми показа първия учебен час

Да времето летеше в игри и във закачки

Нима това дете, усмихнато, съм аз?

 

Сълза претърколи се и образът отсреща

 усмихна се за миг,

Стрелката се премести и бях на първа среща,

Бях влюбен ученик...

 

Три мига отлетяха,

 подавах й цветя,

тя нежно ме целуна

 и погледа си спря...

 

Бръснача тук отметнах,

Стрелките разруших

Ръка към теб протегнах

В шестнайсетия миг...

 

 

****

 

Очите си затворих

Възкръснах във  нощта,

и  тихо проговорих

Обичам те – Мечта.

 

 

 

 




Тагове:   мечта,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. buntarkata - Бях влюбен ученик...
29.08.2009 01:20
Бъди вечно влюбен!!! :)
цитирай
2. rinoar - хахаха, мерси, и на теб да ти се връща ...
29.08.2009 01:25
хахаха, мерси, и на теб да ти се връща ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rinoar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 118867
Постинги: 76
Коментари: 62
Гласове: 268
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930